wtorek, 20 listopada 2012

Zimowo

Hej Wszystkim!
Czy tak  już nie możecie doczekać się świąt?
Jeśli tak to witajcie w klubie! Kocham święta i chciałabym żeby już były :)

Dziś w szkole nic się nie działo jakoś radzę sobie bez Karoliny w szkole w końcu jutro wraca WYTRZYMAM!

W jednym z postów pisałam jakie buty będę nosić w zimę (emu,martensy,kozaki,i dojdą sztybelty) .
Emu są bardzo wygodne po prostu gdy zaśpię albo chce gdzieś szybko wyjść tylko je wsuwam.
Martensy są bardzo praktyczne nie przemakają , również są wygodne i ładnie wyglądają mimo,że są z typu glanowatych. Mam je od roku i nie są specjalnie zniszczone. Niestety nie są ocieplane , a to jest mały problem, muszę wspomagać się getrami .
Kozaki mam czarne z ćwiekami. Lubię je , są wygodne kupiłam je chyba w Pull&Bear.

Wiem, że słaba jakość no  ,ale trudno:)
Dzisiejszy dzień musiałam zwieńczyć zdjęciem :)


Natalia.

9 komentarzy:

  1. Śliczna ze ślicznymi butami ; ))

    OdpowiedzUsuń
  2. Love the second boots, I wish I could own a pair too! And the last photo is so pretty, you are gorgeous!

    Btw, thanks so much for the nice comment on my blog. I already follow you on GFC, hope you too! And if you want, we can follow each other on other platforms. Just let me know if you do through a comment or a post on my facebook page and I'll definitely follow you back!

    Have a lovely day,

    blog: www.astylevictim.blogspot.com
    lookbook: http://lookbook.nu/astylevictim
    bloglovin: www.bloglovin.com/en/blog/3881103
    facebook: www.facebook.com/astylevictim
    twitter: www.twitter.com/pamela__leon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh thank you.
      I follow you on facebook and this is my page

      https://www.facebook.com/doityourself1

      and my tumblr

      http://youngparadox.tumblr.com/

      As far as possible I follow your platforms.

      Thank you for your following! :))

      Usuń
  3. Świetny blog.
    Fajny, ciekawy post.
    Podoba mi się.;)
    Bardzo ładny nagłówek :)
    Robicie ?
    odp. u mnie :)

    Zapraszam do mnie:
    flushebrry.blogspot.com

    Zaobserwuj i skomentuj - odwdzięczę się ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog:)
    Ciekawy post:)Interesujacy:))
    Obserwuje
    Zapraszam
    cherry-hair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń