środa, 7 listopada 2012

ŚRODA *.*

Witam Witam !!!
Mam dla Was dobrą wiadomość dziś jest ŚRODA czyli środek tygodnia jejejejejej !!!!!!!!!!!
Co oznacza, że jeszcze czwartek i już nasz ukochany piątunio.
Jutro mam tylko 4 lekcje :D i się tym jaram i chwale na lewo i prawo i mam beke z ludzi którzy siedzą w szkole do późna :))
Tak wiem jestem okropna :D ale trzeba się troszeczkę pocieszyć :)
Dziś miałam też zajęcia teatralne na których moja kochana Zuzia zrobiła mi zdjęcia jak piję herbatkę i czytam tekst <3
Kocham Zuzie <3


4 komentarze:

  1. z przyjemnością informuję że zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog :)

    szczegóły na moim blogu .^^
    http://myslicielkax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna jesteś a co do posta to fajny ; p
    + Obserwujemy ? ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne fotki^^

    Obserwuuuję^^^

    OdpowiedzUsuń