niedziela, 4 listopada 2012

NIEDZIELA

Witam Was bardzo serdecznie :)
Dziś byłam na zajęciach (z tańca, śpiewu i aktorstwa )
było naprawdę super, mam  strasznie fajną chorografie :)
Po zajęciach poszłyśmy (ja i Natalka) do Arkadii.
Musiałam kupić parę rzeczy np: coś do zakrycia moich dziur w ścianie które ostatni zrobiłam odrywając zdjęcia TAK... tylko ja potrafię zrobić coś takiego :)
kupiłam 3 plakaty które Wam niedługo pokarzę.
Kupiłam też kubek we Flo. Potem jak zwykle musiałyśmy coś zjeść więc po wielkich poszukiwaniach miejsca w którym mogły byśmy zjeść wybrałyśmy macdonald-a i zjadłyśmy przed arkadią na jak to Natalka nazywa KAMIENNYCH KLOCACH :))
potem jeszcze skoczyłyśmy do Wedla <3
i tak minął mi dzień :)
A jak tam Wy się trzymacie przed jutrzejszym dniem w SZKOLE ???? -.-  szczerze mówiąc ja jestem przerażona   . Więc moje kochane miśki całusy i dużo energii dla Was na nowy tydzień <3
pappap :**







/Karolina

6 komentarzy:

  1. Ale fajny kubek i babeczki!

    Obserwujemy? Ja już i czekam na Ciebie. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż zrobiłam się głodna ;)

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zajęcia z aktorstwa ? ooo chciałabym takie gdzieś blisko mnie , no ale...
    +fajnie zdjęcia :D


    zapraszam do mnie , nowa notka :)
    http://nutellaaa-lover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje Wam bardzo za komentarze :))
    A Hazzzzax3 gdzie mieszkasz ?? :) może coś razem dla Ciebie znajdziemy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja kocham kubki z FLO :D
    Arkadię też lubię :D

    A, wyłącz sobie weryfikację obrazkową przy dodawaniu komentarzy, będzie wtedy łatwiej :)

    OdpowiedzUsuń