poniedziałek, 5 listopada 2012

Szkołaaaa

Heloł ziomeczki

Karolina streściła Wam nasz wypad do arkadii , więc zajmę się czymś innym, a mianowicie szkołą.
Dziś poniedziałek !! Najgorszy dzień w całym tygodniu,ale za to blisko wtorku , a wtorek blisko środy,a środa czwartku, a czwartek piątku , a to już prawie weekand! :))

Dzień minął hmm tak jak to w szkole nudno i wolno. Najgorszy był angielski , jest ostatni i są dwa :/. Teraz wzięłam się za babeczki  dodałam barwnika , więc będą meeega :). Pijąc herbatkę dorwałam się do kompa i napisałam Wam pościka .Dobra nie przynudzam tylko parę zdjęć dodam....}
Siemansonik Wasza Natalia :)



7 komentarzy:

  1. mi też ten dzień nudno minął w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez te zdjęcia mam ochotę na muffiny i gorącą czekoladę ;)

    http://vanilliapl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja najbardziej lubię angielski ! :D
    u mnie najgorszy jest wtorek , chemia fizyka biologia -,-

    + zapraszam na bloga świetnej dziewczyny , dopiero zaczyna ^^
    http://vanilliapl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo smacznie ;c niestety nie wiem jak tu zrobic by zaobserwowac ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokaż się cała w tym sweterku w gwiazdki :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz się przestraszyć :)
      może w jakimś poście zamieszczę

      Usuń