niedziela, 11 listopada 2012

NIEEEDZIELA :,(

Hej mordeczki <3
Dziś niedziela :(
tak wiem, że pogrążacie się razem ze mną w bólu i to mnie minimalnie podnosi na duchu, ale nie zmienia to faktu, że jutro PONIEDZIAŁEK -.-
Dziś nie poszłam na zajęcia bo zaspałam i trochę słabo wyszło bo myślałam, że jak nie pójdę na zajęcia to będę robić co chce ale tak się nie stało bo sprzątałam i się uczyłam -.- wspaniała niedziela :)
Teraz czekam na moją przyjaciółkę Julie która miała być o 15.00 a jest 16.34 więc SPOKO :))
A tu kilka zdjęć mojej twarzy i fotek z Natalką












/Karolina.

4 komentarze:

  1. Niedzielny klimat zabija fakt, że jutro szkoła ;<
    Jak to sie mówi ''jak kocha to poczeka'' haha ; )
    Super zdjęcia, pozdrawiam ; )

    Zapraszam do mnie ;)
    www.everybody-s-perfect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznee wy ! :D

    zapraszam,nowa notka ^^
    nutellaaa-lover.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia obserwuje zapraszam http://peaceandloff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń