piątek, 9 listopada 2012

Zimno mi !

Hejjoooo

Może zacznę od czwartku.
Czwartek szybko zleciał, ponieważ kończę lekcje o 12.30. Miałam mały konflikt z panią od wfu.......
Potem wróciłam do domu , trochę się uczyłam , a trochę posiedziałam na chatroulette. Rzadko tam wchodze ale jakoś mnie tak naszło . Wieczorem oglądałam na live Caspar Lee (<3 <3 <3 <3 ) . Kocham go !

Dzisiaj nie było nic ciekawego, jakieś przedstawienia w związku z 11 listopada i to tyle sensacji. Jestem teraz u koleżanki , pewnie posiedze u niej do północy a potem do domu pojadę.....obejrzymy jakis film czy cuś.

Narazionka Natalia.


Tym razem cynamonowe :)
/N.

7 komentarzy:

  1. ale szybko lekcje skończyłaś też bym tak chciała :)
    Zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuje i liczę na rewanż. Zostałaś nominowana na moim blogu więcej http://moodobloginietylko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jasne c:
    jak już zaobserwujesz, daj znać zrobie to samo :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog:)
    Obserwuje z miłą chęcią i zapraszam do tego samego :) miło by było zaprzyjaźnić się bloggersko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa grafika bloga i nagłówek!
    Zostałaś nominowana do pewnej zabawy :)
    Szczegóły - http://vaffelek.blogspot.com/2012/11/so-fun.html
    Przy okazji dodałam się do obserwatorów i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń