niedziela, 26 sierpnia 2012

Hej Kochani!
długo mnie tu nie było, ale mam usprawiedliwienie :)
cale wakacje spędziłam poza domem.
najpierw byłam na cudownym obozie z najlepszymi ludźmi na świecie <3

potem wyjechałam do Turcji i zrobiłam sobie ombre :P
następnie miałam anginę :c
i wyjechałam do Włoch gdzie zrobiłam zakupy w Mediolanie
i na koniec Francja i lazurowe wybrzeże <3
Te wakacje były świetne, ale jak zawsze krótkie :(
wszytko co dobre szybko się kończy i niestety z wielkim smutkiem i żalem muszę to przyznać. :<
ale się nie martwimy został jeszcze cały tydzień wakacji :D
i mam zamiar go wykorzystać :)

 na robienie zakupów do szkoły, na spotkania z przyjaciółmi i oczywiście na spanie <3
muszę zebrać siły na 3 klasę :)


Mam nadzieję, że wy też spędziliście swoje wakacje tak jak sobie zaplanowaliście :)



Pozdrawiam ! :*
Karolina


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz